Obchodní podmínky - BML-electronics   

Obchodní podmínky

Provozovatel obchodu a dodavatel zboží

Vohire s.r.o. 
Na Špitálce 2570/8 
160 00 Praha 6 
Czech republic

IČ: 01954628
DIČ: CZ01954628

email: info@vohire.cz

Pokud potřebujete řešit reklamaci, pokračujte prosím ZDE

Formulář pro odstoupení od kupní smlouvy ke stažení ZDE


ADRESA PRO ZASÍLÁNÍ REKLAMACÍ – Reklamace zasílejte, prosím, přímo na adresu servisu:

BELS cz
Černoleská 482
256 01 Benešov
Czech republic

Tel.: +420 277 002 200
E-mail: benesov@bels.cz

Sběrné místo pro reklamace v Praze:
BELS cz
Nuselská 307/110
140 00 Praha 4

Tel.: +420 277 002 200
Email: praha@bels.cz

Otevírací doba:
Po-Čt   9:00 – 18:00
Pá        9:00 – 17:00

Účty

pro platby v CZK ... 2700456016/2010
pro platby v EUR ze SR ... 2100456020/8310
pro platby v EUR v ČR ... 2100456020/2010

1. Všeobecná ustanovení

Kupující učiněním objednávky akceptuje obchodní podmínky pro dodávky zboží vyhlášené prodávajícím. Vztahy kupujícího a prodávajícího se řídí těmito obchodními podmínkami, které jsou pro obě strany závazné, pokud není ve smlouvě stanoveno výslovně něco jiného. Podmínky blíže vymezují a upřesňují práva a povinnosti firmy Vohire s.r.o. , dále jen "prodávající" a jeho zákazníků dále jen "kupující" a ve svém aktuálním znění tvoří obsah kupní smlouvy (o dodávce zboží), resp. je její nedílnou součástí. Není-li mezi účastníky sjednána trvalá kupní smlouva v písemné formě, dodá prodávající zboží na základě elektronické objednávky a specifikace kupujícího (objednávky doručené prostřednictvím elektronické pošty) na formuláři, který je k dispozici v internetovém obchodě prodávajícího.

2. Předmět smlouvy

Předmětem smlouvy jsou pouze položky výslovně uvedené v kupní smlouvě - objednávce (dále jen zboží). Váhy, rozměry, kapacita, ceny, výkony a ostatní údaje obsažené na internetových stránkách, katalozích, prospektech a jiných tiskovinách prodávajícího jsou nezávaznými údaji, pokud nebyly ve smlouvě výslovně uvedeny jako závazné. Prodávající se zavazuje, že bude kupujícím dodávat:

- bezvadné zboží v souladu se specifikací nebo s vlastnostmi obvyklými pro daný druh zboží
- vyhovující normám, předpisům a nařízením platným na území ČR
- záručními listy a seznamy záručních opraven, jeli to pro daný druh zboží obvyklé.

3. Objednání zboží, uzavření smlouvy


Podmínkou platnosti elektronické objednávky je vyplnění veškerých formulářem předepsaných údajů a náležitostí. Objednávka je návrhem kupní smlouvy. K uzavření kupní smlouvy se nevyžaduje formální potvrzení objednávky prodávajícím, smlouva pak vzniká samotným dodáním zboží. Prodávající si může v jednotlivém zejména cenově náročnějším případě vyhradit vznik smlouvy potvrzením objednávky. Prodávající je v závislosti na charakteru obchodu (množství zboží, výše ceny, náklady na přepravu, vzdálenosti apod..), vždy oprávněn žádat kupujícího o autorizaci objednávky vhodným způsobem, např. telefonicky či písemně. Odmítne-li kupující objednávku požadovaným způsobem autorizovat, považuje se objednávka za neplatnou. Je-li mezi prodávajícím a kupujícím uzavřena dlouhodobá rámcová písemná kupní smlouva, elektronická objednávka uzavřenou smlouvu blíže specifikuje a konkretizuje a je její nedílnou součástí.

4. Cena a placení


Nabídkové ceny uvedené na internetových stránkách prodávajícího jsou platné v okamžiku objednání. Prodávající si vyhrazuje právo tiskových chyb a změny cen, v případě změny peněžních kurzů, výrazném nárůstu inflace nebo při výrazných změnách dodavatelských podmínek u výrobců a ostatních dodavatelů zboží. Kupní cena bude považována za zaplacenou teprve připsáním celé kupní ceny za samostatnou část dodávky na běžný účet prodávajícího. V případě nedodržení jakékoliv platební lhůty je kupující povinen zaplatit prodávajícímu poplatky z prodlení z hodnoty včas nezaplacené částky ve výši 0,1 % za každý den prodlení. Prodávající si vyhrazuje vlastnické právo ke zboží až do úplného zaplacení kupní ceny. Faktura vystavená na základě kupní smlouvy mezi prodávajícím a kupujícím je současně daňovým dokladem. Převzetí zboží kupujícím je zásadně možné až po jeho úplném zaplacení, pokud není dohodnuto jinak. K ceně zboží je připočítána cena dopravy.

Zákon o DPH Hlava III § 9 odst.1 písmeno a) Zdanitelné plnění se považuje za uskutečněné při prodeji zboží podle kupní smlouvy dnem dodání, v ostatních případech dnem převzetí nebo zaplacením zboží, a to tím dnem, který nastane dříve, pokud tento zákon nestanoví jinak. "Den dodání zboží" dle obchodního zákoníku: Hlava II, oddíl 2, § 412 odst. 1 Není-li prodávající povinen podle smlouvy dodat zboží v určitém místě, uskutečňuje se dodání zboží jeho předáním prvnímu dopravci k přepravě pro kupujícího, jestliže smlouva stanoví odeslání zboží prodávajícím.

5. Dodací lhůta


Dodací lhůta začíná běžet ode dne obdržení závazné objednávky za podmínky obdržení všech podkladů, které jsou nutné pro včasné vyřízení dodávky. Veškeré zboží, které je uveřejněno a umožněno k objednání je skladem a bývá obvykle ještě ten samý den expedováno příslušnému přepravci. Provozovatel se zavazuje je vyexpedovat nebo předat dopravci do 5 pracovních dnů. Dodací lhůta bude přiměřeně k okolnostem prodloužena, jestliže zpoždění je způsobeno vyšší mocí nebo okolnostmi nezaviněnými prodávajícím. Požaduje-li kupující od prodávajícího písemné potvrzení objednávky, prodávající potvrdí objednávku kupujícímu s uvedením termínu dodání. V případě, že objednané zboží nebude na skladě nebo je nebude možné dodat přepravci do 5 dnů, oznámí prodávající předpokládaný termín dodání nebo nabídne jiný srovnatelný výrobek. V tom případě si však vyžádá odsouhlasení kupujícího. Dodací lhůta se považuje za splněnou včas, jestliže zboží bude připraveno v místě plnění k předání nejpozději poslední den sjednané nebo dodatečně sjednané dodací lhůty. Není-li prodávající schopen za běžných okolností do 5 kalendářních dní odeslat zboží odběrateli (předat k přepravě prvnímu přepravci), je povinen vrátit bez zbytečného odkladu veškeré finanční prostředky vynaložené odběratelem k aktuální objednávce - kupní smlouvě na jeho účet.

6. Dopravní podmínky


Zásilky (není-li dohodnuto jinak) jsou zákazníkovi dopravovány způsobem zvoleným v objednávce. Podmínky dopravy jsou blíže specifikovány na stránkách eshopu, v sekci Doprava, Kupující je povinen zboží od přepravce řádně převzít, zkontrolovat neporušenost obalů, počet balíků a v případě jakýchkoliv závad poznamenat tyto na přepravním listu a neprodleně je písemně oznámit dodavateli. Pokud je zboží zasláno na dobírku, je řidič přepravce oprávněn převzít dobírku a převzetí peněz potvrdí na přepravním listu. Faktura a daňový doklad jsou pak přiloženy v balíku.

7. Odstoupení od smlouvy


Spotřebitel má právo dle § 53 odst. 7 Občanského zákoníku odstoupit od smlouvy ve lhůtě 14 dní od převzetí zboží, pokud byla smlouva uzavřena pomocí prostředků komunikace na dálku (pomocí internetu). Rozhodne-li se spotřebitel využít tohoto práva, musí odstoupení od smlouvy doručit prodávajícímu nejpozději do 14. dne od převzetí zboží. 

V případě, že je zboží zakoupeno v rámci obchodní či podnikatelské činnosti, právo na odstoupení nevzniká, obchodní zákoník tuto možnost neuvádí. Zboží musí kupující spotřebitel vrátit úplné, s kompletní dokumentací, nepoškozené, čisté, pokud možno včetně originálního obalu, ve stavu a hodnotě, v jakém zboží převzal. V případě, že bude vrácené zboží nekompletní či poškozené, může prodávající vracenou kupní cenu snížit o tomu odpovídající částku (v souladu s § 458 občanského zákoníku). Vrácené zboží pečlivě zabalte, aby nedošlo k jeho poškození během přepravy. K výrobku přiložte průvodní dopis s případným důvodem odstoupení od kupní smlouvy, s kopií faktury a číslem bankovního účtu. 

Peníze za zboží Vám zašleme na Váš bankovní účet co nejdříve, nejpozději do 30 dnů od doručení zboží na naše reklamační oddělení. Náklady na vrácení zboží jsou v tomto případě na straně kupujícího. Nezasílejte zboží zpět na dobírku, taková zásilka bude odmítnuta.

Dále má kupující spotřebitel právo na stažení návrhu kupní smlouvy – objednávky až do expedice zboží. Žádost musí být doručena prodejci emailem na info@vohire.cz.

Prodejce si vyhrazuje právo odstoupit od kupní smlouvy kdykoli, i bez udání důvodu, v takovém případě bude kupující vyrozuměn emailem uvedeným v objednávce.

 8. Záruka, servis


Záruční doba začíná běžet ode dne předání zboží kupujícímu. Prodávající poskytuje záruku za jakost a úplnost dodávky. Zboží je dodáváno se zárukou uvedenou v záručním listu, vždy však minimálně 24 měsíců. Místem uplatnění reklamace je autorizované servisní středisko výrobce nebo provozovna prodávajícího. Reklamace bude vyřízena bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 kalendářních dnů ode dne uplatnění reklamace, pokud se prodávající s kupujícím nedohodne jinak. Ke zboží přiložte stručný popis závady zboží.

9. Mimosoudní řešení spotřebitelského sporu

Vážený spotřebiteli, jestli se domníváte, že jsme Vás poškodili, nebo nedostáli svým závazkům, pište na naši emailovou adresu info@magicam.cz

Jestli se nám nepodaří spor vyřešit přímo, na základě Zákona č. 378/2015, kterým se mění Zákon č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, máte také právo na mimosoudní řešení spotřebitelského sporu.

Subjektem (ADR) mimosoudního řešení spotřebitelských sporů mezi obchodníkem a spotřebitelem, je Česká obchodní inspekce, nebo jiný subjekt pověřený Ministerstvem průmyslu a obchodu, viz http://www.mpo.cz/dokument169867.html.

U České obchodní inspekce, má spotřebitel možnost podat návrh prostřednictvím on-line formuláře, dostupného na internetových stránkách České obchodní inspekce: https://adr.coi.cz/cs .

Spotřebitel může podat návrh u České obchodní inspekce nebo pověřeného subjektu nejpozději do 1 roku ode dne, kdy uplatnil své právo, které je předmětem sporu, u prodávajícího poprvé.

Spotřebitel může podat návrh také prostřednictvím platformy mimosoudního řešení spotřebitelských sporů EU, která je dostupná online na: https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=CS. Návrh zde může podat jenom spotřebitel žijící v EU na obchodníka se sídlem v EU.

Jestliže sporné strany nejsou spokojené s kvalitou mimosoudního řešení spotřebitelského sporu a domnívají se, že v průběhu řízení došlo k porušení Pravidel pro mimosoudní řešení spotřebitelských sporů, mohou podat stížnost na adresu Ministerstva průmyslu a obchodu nebo na emailovou adresu adr@mpo.cz.

V případě přeshraničních sporů pomáhá spotřebitelům v přístupu k příslušnému subjektu mimosoudního řešení spotřebitelských sporů Evropské spotřebitelské centrum Česká republika.

Náklady spojené s mimosoudním řešením spotřebitelských sporů si strany nesou samy.

10. Ochrana osobních údajů

10.1 Ochrana osobních údajů kupujícího je poskytována zákonem č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů, ve znění pozdějších předpisů.

10.2 Kupující souhlasí se zpracováním těchto svých osobních údajů: jméno a příjmení, adresa bydliště, adresa elektronické pošty, telefonní číslo, identifikační číslo a daňové identifikační číslo (dále společně jen „osobní údaje“).

10.3 Kupující souhlasí se zpracováním osobních údajů prodávajícím, a to pro účely realizace práv a povinností z kupní smlouvy a pro účely vedení uživatelského účtu. Nezvolí-li kupující jinou možnost, souhlasí se zpracováním osobních údajů prodávajícím také pro účely zasílání informací a obchodních sdělení kupujícímu. Souhlas se zpracováním osobních údajů v celém rozsahu dle tohoto článku není podmínkou, která by sama o sobě znemožňovala uzavření kupní smlouvy

10.4 Kupující bere na vědomí, že je povinen své osobní údaje uvádět správně a pravdivě a že je povinen bez zbytečného odkladu informovat prodávajícího o změnách ve svých osobních údajích

10.5 Osobní údaje budou zpracovávány po dobu neurčitou a budou zpracovávány v elektronické podobě automatizovaným způsobem nebo v tištěné podobě neautomatizovaným způsobem.

10.6 Zpracováním osobních údajů kupujícího může prodávající pověřit třetí osobu, jakožto zpracovatele. Kromě osob dopravujících zboží nebudou osobní údaje prodávajícím bez předchozího souhlasu kupujícího předávány třetím osobám.

10.7 Kupující potvrzuje, že poskytnuté osobní údaje jsou přesné a že byl poučen o tom, že se jedná o dobrovolné poskytnutí osobních údajů. Kupující prohlašuje, že byl poučen o tom, že souhlas se zpracováním osobních údajů může ve vztahu k prodávajícímu odvolat písemným oznámením doručeným na adresu prodávajícího Vohire s.r.o., U Nákladového nádraží 3146/6, Praha 3, elektronickou poštou na adresu info@prislusenstvimadman.cz nebo oznámením prodávajícímu telefonicky.

10.8 Požádá-li kupující o informaci o rozsahu zpracování svých osobních údajů, je mu prodávající povinen tuto informaci předat v případě, pokud je požadavek oprávněný a to do 30 dní od obdržení oprávněného požadavku prodávajícím. V případě vícenásobných požadavků je platný vždy ten, který byl odeslán jako poslední.
- Oprávněný požadavek, je takový požadavek, ve kterém dojde k dostatečné identifikaci subjektu (kupujícího).

10.9 V případě, že by se kupující domníval, že prodávající nebo zpracovatel provádí zpracování jeho osobních údajů, které je v rozporu s ochranou soukromého a osobního života kupujícího nebo v rozporu se zákonem, může:
- požádat prodávajícího nebo zpracovatele o vysvětlení
- požadovat, aby prodávající nebo zpracovatel odstranil závadný stav, zejména se může jednat o blokování, provedení opravy, doplnění nebo likvidaci osobních údajů

10.10 Požádá-li kupující o zaslání svých osobních údajů evidovaných u prodávajícího, je mu prodávající povinen vyhovět a zaslat kupujícímu jeho strojově zpracovatelné evidované osobní údaje a to do 30 dní od obdržení oprávněného požadavku prodávajícím. V případě vícenásobných požadavků je platný vždy ten, který byl odeslán jako poslední.
- Oprávněný požadavek, je takový požadavek, ve kterém dojde k dostatečné identifikaci subjektu (kupujícího).

10.11 Požádá-li kupující o smazání svých osobních údajů evidovaných u prodávajícího, je mu prodávající povinen vyhovět a vyrozumět žadatele o stavu žádosti, a to do 30 dní od obdržení oprávněného požadavku prodávajícím. V případě vícenásobných požadavků je platný vždy ten, který byl odeslán jako poslední.
- Oprávněný požadavek, je takový požadavek, ve kterém dojde k dostatečné identifikaci subjektu.

10.12 Registrovaný zákazník může využít možnosti správy svých osobních údajů přímo v administraci zákazníckého účtu, stránka "Můj účet", kde je mu umožněno následující.

- Zadat žádost o zaslání osobních údajů evidovaných u prodávajícího.
- Zadat žádost o smazání osobních údajů evidovaných u prodávajícího.
- Stáhnout své osobní údaje ve strojově zpracovatelné formě, které jsou evidované u prodávajícího.

Je-li žádost kupujícího na odstranění závadného stavu shledána oprávněnou, prodávající nebo zpracovatel neprodleně závadný stav odstraní. Nevyhoví-li prodávající nebo zpracovatel žádosti, má kupující právo obrátit se přímo na Úřad pro ochranu osobních údajů. Tímto ustanovením není zároveň dotčeno oprávnění kupujícího obrátit se se svým podnětem na Úřad pro ochranu osobních údajů přímo.

Sekce 10 je v souladu s nařízením evropského parlamentu a rady (EU) 2016/679 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů.

11. Zpětný odběr elektrozařízení


Ikona přeškrtnuté popelniceUvedený symbol (přeškrtnutý koš) na výrobku nebo v průvodní dokumentaci znamená, že použité elektrické nebo elektronické výrobky nesmí být likvidovány společně s komunálním odpadem. Za účelem správné likvidace výrobku jej odevzdejte na určených sběrných místech, kde budou přijata zdarma.

V žádném případě nesmí použitý a nefunkční výrobek skončit v komunálním odpadu nebo jinde, než na sběrném místě (místě zpětného odběru elektrozařízení či místě odděleného sběru elektroodpadu), protože takové vysloužilé zařízení může obsahovat množství nebezpečných látek, které jsou škodlivé pro životní prostředí a lidské zdraví.

Zároveň takový výrobek může obsahovat i řadu vzácných materiálů, které lze opětovně použít, a tím chránit surovinové zdroje a životní prostředí. V tomto ohledu je úloha spotřebitelů a dalších konečných uživatelů elektrozařízení nezastupitelná, neboť svým zodpovědným přístupem a odevzdáváním použitého elektrozařízení a elektroodpadu na místech k tomu určených významně přispívají k ochraně životního prostředí a lidského zdraví.

Nefunkční elektrozařízení prosím nedemontujte, ale odevzdejte jej kompletní.

Nikdy nevyhazujte použitá elektrozařízení do komunálního odpadu!

Společnost Vohire s.r.o. je zapojena do kolektivního systému zpětného odběru elektrozařízení ASEKOL a.s. se sídlem: Československého exilu 2062/8, 143 00 Praha 4. Na webových stránkách www.asekol.cz/asekol jsou rovněž uvedeny negativní účinky látek používaných v bateriích nebo akumulátorech, dále grafické symboly pro oddělený sběr, informace o provádění odděleného sběru a jeho významu. Kupující je také oprávněn vrátit elektrozařízení, elektroodpad či baterie nebo akumulátory ve sběrnách určených ke sběru uvedeného odpadu v příslušné obci.

Naši zákazníci mohou bezplatně odevzdat staré elektrozařízení na sběrných místech společnosti ASEKOL a.s. uvedených na následujícím odkazu: https://www.asekol.cz/asekol/sberna-mista/. Jestliže je objednávka dodávána prostřednictvím přepravní služby, nabízí Vohire s.r.o. odvoz použitého elektrozařízení podobného typu a použití ve stejném počtu kusů (kus za kus). V případě, že má zákazník o tuto službu zájem, je nutné poslat tento požadavek na email info@vohire.cz před provedením objednávky.

12. Další ustanovení


Kupující bere na vědomí, že mu mohou být zasílány zprávy zpravodaje, pokud se nevyjádří jinak. Zasílání zpravodaje je možné zrušit po přihlášení v zákaznickém účtu.

13. Závěrečná ustanovení


Tyto obchodní podmínky platí ve znění uvedeném na internetové stránce prodávajícího v den odeslání elektronické objednávky tehdy, není-li mezi účastníky písemně dohodnuto něco jiného. Odesláním elektronické objednávky kupující bez výhrad akceptuje veškerá ustanovení obchodních podmínek ve znění platném v den odeslání objednávky, jakož i v den odeslání objednávky platnou výši ceny objednaného zboží (včetně příp. expedičních a dopravních nákladů) uvedenou v ceníku na internetové stránce, nebude-li v konkrétním případě prokazatelně dohodnuto jinak. Odeslanou objednávkou (návrhem kupní smlouvy) je kupující po dobu stanovenou k dodání zboží neodvolatelně vázán.

14. Prohlášení

Prodávající se zavazuje k tomu, že nebude svěřená data prodávat, poskytovat třetí osobě, ani nijak nepoužije osobní data pro komerční nabídku nesouvisející s firmou Vohire s.r.o., bez souhlasu vlastníků těchto dat.

 

Ke stažení:

Formulář pro reklamaci, vrácení či výměnu zboží


Více informací o cookies